A temetkezéshez manapság – fájdalmas élmények, szomorú emlékek, kiábrándító tapasztalatok okán – szinte mindenki negatív érzéseket társít. Sokakban él az a sajnos nem alaptalanul kialakult sztereotípia, hogy a halottszállítók iszákos, igénytelen, primitíven viselkedő és kommunikáló emberek. A halottkezelésben pedig semmilyen emberiességi szempontot, személyiségi jogot nem tartanak be, nem vesznek figyelembe, és gyakorta az elhunytakkal is durván bánnak, nem tisztelve őket halálukban. Vagyis nem a kellő és illő méltósággal kezelik a pár perccel azelőtt még élő, lélegző EMBER immár élettelen testét. Mindezek ellenére ráadásul e szolgáltatás – ami egyelőre szükségképpen ilyen emberekre van rábízva – elfogadhatatlanul és felfoghatatlanul drága. Az elhunytak családjai életük eme legterheltebb pillanatában is sokszor kénytelenek sajnos azzal szembesülni – és ezáltal egy nagyon rossz élményt, kellemetlen emléket örökre „begyűjteni” –, hogy még „egyáltalán örülhetnek, hogy fizethetnek“ a szolgáltatásért, vagyis azért, hogy valaki elviszi szeretett halottuk testét. Hogy hogyan és milyen stílusban teszik ezt, az mit sem számít; abba nincs se beleszólási, se hozzászólási joguk. Durvábban fogalmazva: az már nem az ő dolguk, ne is üssék bele az orrukat hát. Holott egyrészt az a test az ő évtizedeken át imádott családtagjuké, akiből épp csak pár perce-órája távozott a lélek, másrészről pedig nem egyszer kénytelenek végignézni az elszállítását, ami önmagában is egy sokkoló traumatikus élmény. Mely közben – még ha szándékosság nélkül is – kegyeletsértő, bántó megfogalmazások, gyalázatos, primitív viselkedés vagy rosszul-rosszkor használt szavak örökre bevésődhetnek a gyászoló lelkébe, maró sebként ott sajogva évekig.

A FEHÉR FÉNY TEMETKEZÉS éppen ezt az általános „megítélést“ és közgondolkodást, ezt a rosszérzést és negatív rögzülést szeretné végletesen átformálni.
Kialakítva egy maximálisan empatikus, ügyfélcentrikus és kedves, megértő ügyfélkezelésen alapuló, temetkezési szolgáltatásokkal és kegyeleti termékek értékesítésével is foglalkozó vállalkozást. A szolgáltatásaink kialakítását hónapokig tartó hazai és külföldi piackutatás előzte meg. Figyelembe véve azokat a mai igényeket, amiket a felgyorsult világunk diktál és elvár egy ilyen érzékeny szolgáltatást nyújtó társulástól.

A kollégáink külsőségeikben, stílusukban, hangütésükben és jellembeli vonásaikban is megfelelnek egy a temetkezésről általunk vallott, radikálisan új gondolkodásmód és elképzelés irányelveinek, elvárásainak. Vagyis annak a nagyon egyszerű, mégis elengedhetetlenül fontos filozófiának, hogy ha az ügyfél megtisztel bennünket azzal, hogy a gyász és a fájdalom rendkívül érzékeny óráiban minket választ, a mi szolgáltatásunkat veszi igénybe, akkor ezért a lehető legmagasabb emberi, spirituális minőséget és törődést kapja tőlünk.

Mert végső soron sok ezer éves civilizációnk úgy alakította, hogy ez a terület is egyfajta szolgáltatássá formálódott mostanra. Ám mivel lélektanilag a legérzékenyebb területet – a végső búcsúzásét, a távozásét, a halálét – öleli fel e szolgáltatás, a legkevésbé sem mindegy, hogy aki ezt megrendeli – történetesen tőlünk –, az milyen élményként őrzi meg emlékeiben örökké hiányzó szerette végső nyugalomra helyezésének folyamatát, szertartását. A mi célunk és feladatunk az, hogy egyetlen rossz emlék, kellemetlen szituáció, kínos pillanat se társuljon ehhez az eredendően és elkerülhetetlenül szomorú élményhez.

A FEHÉR FÉNY elnevezés kiválasztásában is elsődleges szempont volt, hogy pozitív érzést és bizalmat ébresszünk azokban, akik találkoznak velünk vagy a szolgáltatásainkat igénybe szeretnék venni. A hagyományosan megszokott fekete színű halottszállító autók helyett nekünk fehér járműveink vannak, diszkréten felmatricázva. A cégünk egész vizuális arculatát, színvilágát a fehér, fekete és az arany színek jellemzik. Több nyelven beszélő kollégáink ápoltak, jól öltözöttek, munkájukra és megjelenésükre igényesek. Az udvariasság nálunk alapkövetelmény.

Mint fentebb említettük, figyelembe vesszük a vallási és a kulturális különbségeket, szokásokat, hagyományokat is. Erre külön csomagokat alakítottunk ki. A különleges elképzelésekre, kérésekre, sajátos igényekre is felkészülünk, és a hazai temetkezési szokásrend és jogszabályok határain belül igyekszünk ezeket mind megvalósítani.

A hozzátartozóknak minden esetben felajánljuk az azonnali pszichológiai segítséget, igény szerint a nap 24 órájában, heti 7 napban. Telefonon egy szakember bármikor a családok rendelkezésére áll a váratlanul vagy hirtelen támadt gyász enyhítésére.