A Fehér Fény Temetkezés Budapesttől 21 km-re délnyugatra található Pest vármegye legnépesebb városában Érden és a környező településeken (többek között: Budaörsön, Diósdon, Tárnokon, Százhalombattán, Sóskúton és Törökbálinton), és Budapesten lát el teljes körű temetkezési és kegyeleti szolgáltatásokat.

TEMETKEZÉSI SZOLGÁLTATÁSAINK:

Amennyiben az elhunyt temettetője úgy dönt, hogy szerette halálát követően minket választ mint temetkezési szolgáltatót, a következő temetkezéssel kapcsolatos teljes körű ügyintézést vállaljuk:

  • Az elhunyt lokális, országos és nemzetközi szállítása éjjel-nappal 7/24-ben (ügyeleti rendszerben)
  • Az elhunyt kórházból történő kiszállításával kapcsolatos ügyintézés (patológiával a kapcsolattartás)
  • Halotti anyakönyvezés
  • Hamvasztásos, valamint hagyományos koporsós temetés megszervezése és lebonyolítása (temetővel temetési időpont egyeztetéssel)
  • Hamvasztásos, valamint hagyományos koporsós temetéshez szükséges kellékekkel való ellátás (egyedi igényekhez alkalmazkodva)
  • Az elhunyt időskori állami nyugdíjának a lemondása

ÜGYINTÉZÉSHEZ SZÜKSÉGES OKMÁNYOK ÉS DOKUMENTUMOK:

Az elhunyt temetésének a megszervezéséhez és a halotti anyakönyvezéséhez az 1982/17.tv. rend. 10. §. (3.) bekezdése alapján az alábbi iratok szükségesek eredetiben:

  1. Elhalt személyi igazolványa
  2. Lakcímkártyája
  3. Jegyzőkönyv az elhalálozás bejelentéséről
  4. Halottvizsgálati-bizonyítvány – 6 példányos dokumentum (amit a halottszemlét lefolytató orvos a helyszínen állít(ott) ki)
  5. Gondnoksági, eltartási, vagy egyéb jogviszony esetén az ezt igazoló dokumentum/szerződés
  6. Temettető vagy meghatalmazott személy érvények fényképes okmányai (ügyintézéshez nélkülözhetetlen)

Az elhunyt halotti anyakönyvezését (ahol a haláleset történt) a területileg illetések önkormányzatnál (anyakönyvvezetőnél) mi végezzük.

Ha a néhai nem rendelkezik érvényes személyi igazolvánnyal (okmányokkal) – mert lejárt, vagy elveszett -, a személyazonosság igazolása érdekében a Megbízónak a kötelessége bejelentést tenni a hatóságoknál. Az elhunyt utolsó lakhelye szerinti illetékes polgármesteri hivatal csak ezt követően tudja kiállítani az elhunyt személyazonosságát igazoló hiteles dokumentumot.

A következő felsorolt dokumentumok tovább könnyítik és egyben gyorsítják is az ügyintézés folyamatát:

  1. Születési Anyakönyvi Kivonat, özvegy elhunyt esetében: Házastárs Halotti Anyakönyvi Kivonata
  2. Házas elhunyt esetében: Házassági anyakönyvi kivonat
  3. Válást igazoló Határozat
  4. EU-s ország elhunyt állampolgára esetében személyi igazolvány, egyéb esetben útlevél
  5. Nyugdíjas törzsszám

A Fehér Fény Temetkezés Kft. vállalja az elhunyt állami nyugdíj, vagy az öregségi nyugdíja lemondását. Ehhez szükséges az elhunyt Nyugdíj törzsszáma.

Sajnos a rokkantsági járadék és a nyugdíjszerű szociális ellátások ügyintézésében nem tudunk segíteni.

Hívjon minket bizalommal: +36 30 705 3116